How it works
- Home
- How We Work
„უკვეს” ლოიალობის პროგრამის წესები და პირობები
1.ზოგადიდებულებები
1.1შპს „უკვეს“ (ს/კ: 404474662; იურიდიული მისამართი: საქართველო, თბილისი, ვაკის რაიონი, თაქთაქიშვილის ქ., N10, კომერციული ფართი N4; შემდგომში - „კომპანია“) ლოიალობისპროგრამის წესების და პირობების (შემდგომში - „წესები და პირობები”) შემუშავებისმიზანსწარმოადგენს „უკვეს” ლოიალობის ბარათის (შემდგომში - „ბარათი“) გაცემის (მომხმარებლის რეგისტრაციის), ბარათით სარგებლობის, მომხმარებლის/მონაცემთა სუბიექტის პერსონალური მონაცემების დამუშავების წესის განსაზღვრა, ხოლო თავად ლოიალობის პროგრამის მიზანია მომხმარებლებთანუკუკავშირისდამყარება, ერთგულიმომხმარებლებისთვისდამატებითისარგებლისშეთავაზება, კომპანიისგაყიდვებისზრდისსტიმულირება, მომხმარებელთაკმაყოფილებისდონისამაღლებადამარკეტინგულიაქტივობებისმეშვეობითკომპანიისსაქმიანობისპოპულარიზაცია;
1.2“უკვეს” ლოიალობის პროგრამაში ჩართვა და ლოიალობისბარათით სარგებლობა სრულიად ნებაყოფლობითია, შესაბამისად, მომხმარებელი თავად წყვეტს ჩაერთოს ლოიალობის პროგრამაში და ისარგებლოს კომპანიისგან მინიჭებული ბენეფიტებით, თუ ისე შეიძინოს კომპანიისგან შესაბამისი პროდუქტი, რომ არ ფლობდეს ლოიალობის ბარათს. ამასთან, მომხმარებელი აცნობიერებს, რომ ლოიალობის პროგრამაში ჩართვით ის გადასცემს მის შესახებ არსებულ პერსონალურ მონაცემებს კომპანიას, რომელიც შემდგომში გამოყენებული იქნება პირდაპირი მარკეტინგის მიზნებისთვისაც.
1.3ლოიალობის პროგრამაში ჩართვით მომხმარებელს ენიჭება უფლება, რომ „უკვეში“ პროდუქტების შეძენით დააგროვოს ქულები ბარათზე და შემდგომ გახარჯოს ამავე კომპანიაში შესაბამისი პროდუქტის მიღების სანაცვლოდ.
2.მომხმარებლის რეგისტრაცია
2.1 ლოიალობის პროგრამაში შეუძლია ჩაერთოს საქართველოს მოქალაქე ნებისმიერი ფიზიკური პირი, რომელმაც მიაღწია 16 წლის ასაკს. იმისათვის, რომ შეძლოს 16 წელს მიუღწეველმა პირმა ლოიალობის პროგრამაში ჩართვა, აუცილებელია, რომ აღნიშნულის თაობაზე თანხმობა გამოხატოს კომპანიაში მისმა მშობელმა ან სხვა კანონიერმა წარმომადგენელმა.
2.2 მომხმარებელი ლოიალობის პროგრამაში რეგისტრირდება “უკვეს” სავაჭრო ობიექტში, სპეციალური QR კოდის მეშვეობით. QR კოდის დასკანერებისას მომხმარებელი გადადის სარეგისტრაციო ფორმაზე, სადაც ავსებს მის პერსონალურ მონაცემებს:
Øსახელი,გვარი;
Øპირადინომერი;
Øდაბადებისთარიღი;
Øელექტრონული ფოსტის მისამართი;
Øსაკონტაქტოტელეფონისნომერი;
Øსქესი;
2.3 სარეგისტრაციო ფორმის შევსების შემდეგ მომხმარებელი ეცნობა წინამდებარე წესებს და პირობებს და თანხმობის შემთხვევაში, ადასტურებს წინამდებარე დოკუმენტის შინაარსს “ვეთანხმები წესებს და პირობებს”მონიშვნის გზით.
2.4 სარეგისტრაციო ფორმის შევსების შემდეგ მომხმარებელი რეგისტრირდება ლოიალობის პროგრამაში და მის სახელზე იქმნება ლოიალობის ვირტუალური ბარათი, რის დასადასტურებლადაც მომხმარებელს ეგზავნება SMS შეტყობინება მის მიერ მითითებულ ტელეფონის ნომერზე.
3.ლოიალობის ბარათით სარგებლობის წესი და ბენეფიტები
3.1 იმისათვის, რომ მომხმარებელმა შეძლოს ბარათით სარგებლობა და ქულების დაგროვება, კომპანიაში პროდუქტის შეძენისას მომხმარებელმა კომპანიის წარმომადგენელს უნდა გაუზიაროს მისი პირადი ნომერი და ის ტელეფონის ნომერი, რომელიც მითითებული ჰქონდა სარეგისტრაციო ფორმაში.
3.2 კომპანიაში პროდუქტის შეძენისას ყოველ დახარჯულ 20 ლარზე მომხმარებელს ვირტუალურ ბარათზე ერიცხება 1 ქულა (20 ლარზე ნაკლები ან მეტი ღირებულების პროდუქტის შეძენისას ქულა მომხმარებელს დაერიცხება შესაბამისი პროპორციით). დაგროვებული 1 ქულა უდრის 1 ლარს.
3.3ვირტუალურ ბარათზე დარიცხული ქულებით მომხმარებელი უფლებამოსილია შეიძინოს კომპანიაში საკვები პროდუქტი. იმ შემთხვევაში, თუ დარიცხული ქულა არ იქნება საკმარისი კონკრეტული პროდუქტის შესაძენად, მომხმარებელი უფლებამოსილია დარჩენილი სხვაობის გადახდა უზრუნველყოს ფულადი ანგარიშსწორებით.
3.4კომპანიაში ბარათისგამოყენებაშეუძლიამხოლოდბარათისმფლობელს. დაგროვებული ქულების გამოყენებისას მომხმარებელი ვალდებულია კომპანიის წარმომადგენელს წარუდგინოს მისი პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი ან პასპორტი.
3.5ლოიალობის პროგრამაში ჩართული მომხმარებელი შესაძლოა სარგებლობდეს კომპანიის მიერ დადგენილი სხვა ბენეფიტებით, რის თაობაზეც კომპანია დამატებით აცნობებს მომხმარებელს.
4.ბარათის/დაგროვებული ქულების გაუქმება
4.1ლოიალობის ბარათიექვემდებარებაკომპანიისმიერცალმხრივადგაუქმებას, თუმომხმარებელიშემჩნეულიიქნებაბარათისგამოყენებისთაღლითურქმედებაშიანიარსებებსმისმიმართთაღლითურიქმედებისგონივრულიეჭვი;
4.2ბარათზედაგროვებულიქულებისგაუქმებამოხდებაყოველიწლის 31 დეკემბერს.
4.3იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელი გამოიხმობს მის თანხმობას მონაცემთა პირდაპირი მარკეტინგის მიზნებისთვის დამუშავებაზე წინამდებარე დოკუმენტის მე-5 მუხლით გათვალისწინებული წესით, მომხმარებელი ვეღარ ისარგებლებს ლოიალობის პროგრამით მინიჭებული ბენეფიტებით და მისი ბარათის გაუქმებას უზრუნველყოფს შპს „უკვე“. ვირტუალური ბარათის გაუქმებამდე ბარათზე დარიცხული ქულები მომხმარებელს შეუძლია გამოიყენოს ბარათის გაუქმებიდან შემდგომი 10 (ათი) დღის განმავლობაში.
5. პერსონალური მონაცემების დამუშავება
5.1 მომხმარებელი აცნობიერებს, რომ მისი ლოიალობის პროგრამაში ჩართვის და ბარათით სარგებლობის მიზნებისთვის კომპანია დაამუშავებს მის შესახებ არსებულ პერსონალურ მონაცემებს, კერძოდ,სახელს, გვარს, პირად ნომერს, დაბადების თარიღს, ასაკს, სქესს, ტელეფონის ნომერს, ელექტრონული ფოსტის მისამართს, „უკვეში“ განხორციელებული აქტივობების, მათ შორის, შეძენილი პროდუქტების დასახელებების, ბარათზე დარიცხული და გახარჯული ქულების შესახებ.
5.2 ამასთან, მონაცემთა სუბიექტი აცნობიერებს და გამოხატავს თანხმობას, რომ მისი პერსონალური მონაცემები დამუშავდეს შპს „უკვეს“ მიერ პირდაპირი მარკეტინგის მიზნით, კერძოდ, მომხმარებელი გასცემს თანხმობას შემდეგზე: „უკვესგან“, მათ შორის, „უკვეს“ დაკვეთით და მისი სახელით მოქმედი პირებისაგან, პერიოდულად მიიღოს მოკლე ტექსტური (SMS), ხმოვანი, ელექტრონული და სხვა სახის შეტყობინებები, მათ შორის, ხმოვანი სატელეფონო ზარები, ტელეფონის, ელექტრონული ფოსტის, სოციალური ქსელების ან სხვა ელექტრონული საშუალებით, „უკვეს“ პროდუქტის, იდეის, მომსახურების, ფასდაკლების, აქციის, წამოწყების, წამახალისებელი ან სხვა გათამაშებების, პროექტების ან/და „უკვეს“ პარტნიორი ორგანიზაციების ერთობლივი პროექტების თაობაზე, მიიღოს დაბადების დღის, დღესასწაულებისა და სხვა მნიშვნელოვანი და ღირსშესანიშნავი თარიღების თაობაზე მილოცვები, ინფორმაცია „უკვეში“ არსებული სამუშაოებისა და ვაკანსიების თაობაზე, ასევე, სხვა ნებისმიერი სახის სარეკლამო/მარკეტინგული შეთავაზებები.
5.3 ამასთან, მომხმარებელი აცხადებს თანხმობას, რომ „უკვეს“ მიერ გაწეული მომსახურების, პროდუქტის/თანამშრომლის მომსახურების შეფასების მიზნით განხორციელდეს ხარისხის შეფასების კვლევა, რა მიზნითაც, სატელეფონო, მოკლე ტექსტური ან ელექტრონული შეტყობინებების მეშვეობით დამყარდეს მასთან კომუნიკაცია.
5.4 მომხმარებელი ადასტურებს ინფორმირებულობას საქართველოს კანონმდებლობით მინიჭებული უფლებების თაობაზე, მათ შორის, უფლებაზე, ნებისმიერ დროს გამოითხოვოს მის მიერ გამოხატული ნება მონაცემების პირდაპირი მარკეტინგის გზით დამუშავებაზე შემდეგი საშუალებებით:
Ø SMS შეტყობინების მიღებისას - SMS OFF-ის გამოყენებით, რომელიც უფასოა და არ საჭიროებს დამატებით ხარჯის გაწევას;
Ø ელ.ფოსტის მისამართზე შეტყობინების მიღებისას - უფასოდ, ამავე ელ.ფოსტის მისამართზე უარის დაფიქსირებით.
Ø ან ნებისმიერ დროს, „უკვეს“ ცხელ ხაზზე (0322 42 04 42) დარეკვის გზით.
5.5 შპს „უკვეს“, როგორც მონაცემთა დამუშვებაზე პასუხისმგებელს პირს აქვს მომხმარებლის მიერ მიმართვიდან არაუმეტეს 7 (შვიდი) სამუშაო დღე მონაცემთა პირდაპირი მარკეტინგის მიზნით დამუშავების შესაწყვეტად.
5.6 მომხმარებელს უფლება აქვს მიიღოს ინფორმაცია დამუშავებისთვის პასუხისმგებელი პირისგან მუშავდება თუ არა მის შესახებ მონაცემები, დასაბუთებულია თუ არა მონაცემთა დამუშავება და მოთხოვნის შესაბამისად უსასყიდლოდ მიიღოს შემდეგი ინფორმაცია:
Ø მის შესახებ იმ მონაცემის თაობაზე, რომელიც მუშავდება, აგრეთვე ამ მონაცემის დამუშავების საფუძვლისა და მიზნის შესახებ;
Ø მონაცემთა შეგროვების /მოპოვების წყაროს შესახებ;
Ø მონაცემთა შენახვის ვადის (დროის) შესახებ, ხოლო თუ კონკრეტული ვადის განსაზღვრა შეუძლებელია, ვადის განსაზღვრის კრიტერიუმების თაობაზე;
Ø მონაცემთა გადაცემის სამართლებრივი საფუძვლისა და მიზნების, აგრეთვე მონაცემთა დაცვის სათანადო გარანტიების შესახებ, თუ მონაცემები გადაეცემა სხვა სახელმწიფოს ან საერთაშორისო ორგანიზაციას;
Ø მონაცემთა მიმღების ვინაობის ან მონაცემთა მიმღებების კატეგორიების შესახებ, მათ შორის, ინფორმაცია მონაცემთა გადაცემის საფუძვლისა და მიზნის თაობაზე, თუ მონაცემები მესამე პირს გადაეცემა;
Ø ავტომატიზებული დამუშავების, მათ შორის, პროფაილინგის შედეგად მიღებული გადაწყვეტილების და იმ ლოგიკის შესახებ, რომელიც გამოიყენება ამგვარი გადაწყვეტილების მისაღებად, აგრეთვე მონაცემთა დამუშავებაზე მისი გავლენისა და დამუშავების მოსალოდნელი /სავარაუდო შედეგის თაობაზე.
5.7 მომხმარებელს აღნიშნული ინფორმაცია მიეწოდება მოთხოვნიდან არაუგვიანეს 10 სამუშაო დღისა, რაც შესაძლოა განსაკუთრებულ შემთხვევებში და სათანადო დასაბუთებით გაგრძელდეს არაუმეტეს 10 სამუშაო დღით, რის შესახებაც დაუყოვნებლივ ეცნობება მას.
5.8 მომხმარებელი ადასტურებს, რომ ინფორმირებულია მისი უფლების შესახებ, რომ უფლება აქვს დამუშავებისთვის პასუხისმგებელ პირს მოსთხოვოს მის შესახებ მცდარი, არაზუსტი ან /და არასრული მონაცემების გასწორება, განახლება ან /და შევსება, შესაბამისად, წარდგენიდან არაუგვიანეს 10 სამუშაო დღისა მონაცემები უნდა გასწორდეს, განახლდეს ან /და შეივსოს ან ეცნობოს მოთხოვნაზე უარის თქმის საფუძველი და განემარტოს უარის გასაჩივრების წესი. ამასთან, თუ დამუშავებისთვის პასუხისმგებელი პირი მისგან დამოუკიდებლად გამოავლენს, რომ მის ხელთ არსებული მონაცემები მცდარი, არაზუსტი ან /და არასრულია, მან გონივრულ ვადაში უნდა გაასწოროს, განაახლოს ან /და შეავსოს მონაცემები და მონაცემთა გასწორებიდან 10 სამუშაო დღის ვადაში ამის შესახებ აცნობოს მომხმარებელს, როგორ მონაცემთა სუბიექტს.
6. დასკვნითი დებულებები
6.1 წინამდებარე წესები და პირობები იმავდროულად განთავსებულია ვებსაიტზე და მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს ნებისმიერ დროს გაეცნოს მას.
6.2 წინამდებარე წესებითა და პირობებით გათვალისწინებულ ურთიერთობებზე ვრცელდება საქართველოს კანონმდებლობა. თუ წინამდებარე პირობების რომელიმე პუნქტი ან მისი ნაწილი რაიმე მიზეზით იქნა გაუქმებული, ბათილად ცნობილი ან შეწყვეტილი, აღნიშნული პუნქტი ან მისი ნაწილი აღარ იქნება გამოყენებული, რაც არ იქონიებს გავლენას პირობების დანარჩენი პუნქტების ნამდვილობაზე;
6.3 ნებისმიერი უთანხმოება, რომელიც შეიძლება წარმოიშვას მხარეთა შორის, უნდა გადაწყდეს მოლაპარაკების გზით, წინააღმდეგ შემთხვევაში, მხარეები მიმართავენ თბილისის საქალაქო სასამართლოს.
6.4 მომხმარებელი უფლებამოსილია წარუდგინოს კომპანიას პრეტენზია ზეპირი ან წერილობითი ფორმით. ზეპირი ფორმით პრეტენზიის დაფიქსირება შესაძლებელია კომპანიის ცხელ ხაზზე, ხოლო წერილობითი ფორმით პრეტენზიის დაფიქსირების შემთხვევაში მომხმარებელი უფლებამოსილია მიმართოს კომპანიას მის იურიდიულ მისამართზე ან ელექტრონული ფოსტის მისამართზე შეტყობინების გაგზავნის გზით.
6.5 კომპანია განიხილავს მომხმარებლის მიერ დაფიქსირებულ პრეტენზიას შეტყობინების მიღებიდან არაუგვიანეს 30 (ოცდაათი) დღის ვადაში და კომუნიკაციის იმავე ფორმის გამოყენების გზით შეატყობინებს მომხმარებელს დაფიქსირებული პრეტენზიის განხილვის შედეგებს.
6.6 მომხმარებლის უფლებების დარღვევის თაობაზე პრეტენზიის არსებობის შემთხვევაში მომხმარებელს უფლება აქვს განცხადებით მიმართოს საჯარო სამართის იურიდიულ პირს, საქართველოს კონკურენციის ეროვნულ სააგენტოს. აღნიშნული უფლების არსებობა მომხმარებელს არ ართმევს უფლებას მიმართოს სასამართლოს.
6.7 იმ შემთხვევაში, თუ მონაცემთა სუბიექტს ექნება პრეტენზია მისი პერსონალური მონაცემების დამუშავების თაობაზე, უფლება აქვს მიმართოს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სამსახურს.
Lorem Ipsum საბეჭდი და ტიპოგრაფიული ინდუსტრიის უშინაარსო ტექსტია. იგი სტანდარტად 1500-იანი წლებიდან იქცა, როდესაც უცნობმა მბეჭდავმა ამწყობ დაზგაზე წიგნის საცდელი ეგზემპლარი დაბეჭდა. მისი ტექსტი არამარტო 5 საუკუნის მანძილზე შემორჩა, არამედ მან დღემდე, ელექტრონული ტიპოგრაფიის დრომდეც უცვლელად მოაღწია. განსაკუთრებული პოპულარობა მას 1960-იან წლებში გამოსულმა Letraset-ის ცნობილმა ტრაფარეტებმა მოუტანა, უფრო მოგვიანებით კი — Aldus PageMaker-ის ტიპის საგამომცემლო პროგრამებმა, რომლებშიც Lorem Ipsum-ის სხვადასხვა ვერსიები იყო ჩაშენებული.
sda asd asd as
.
.
Effective Date: 30.08.23
1. Introduction
This Security Policy outlines the measures and practices implemented by UKVE ("we," "us," "our") to ensure the security and privacy of users engaging in Facebook authorization on our website. This policy is designed to provide transparency and build trust in our data handling processes.
2. Scope
This policy applies to all interactions and processes related to Facebook authorization on ukve.ge It covers the collection, storage, transmission, and protection of user data obtained during the authorization process.
3. Data Collection and Usage
We collect the following data from users during the Facebook authorization process:
Facebook user ID
Basic profile information (name, profile picture, etc.)
Email address (if granted permission by the user)
Any additional information required for the application's functionality
We use this data solely for the purpose of authenticating users and providing the services offered on our website. We do not share, sell, or distribute this information to third parties without explicit user consent, except as required by law.
4. Data Security
We implement stringent security measures to protect the data collected during the Facebook authorization process:
Encryption: Data transmitted during the authorization process is encrypted using industry-standard protocols.
Access Control: Access to user data is restricted to authorized personnel only and is granted based on the principle of least privilege.
Storage: User data is stored securely on our servers using best practices to prevent unauthorized access.
Regular Audits: We conduct regular security audits to identify and address potential vulnerabilities in our systems.
5. Third-Party Services
Our website may use third-party services (e.g., Facebook's API) to facilitate the authorization process. We ensure that these services adhere to high security standards and comply with relevant data protection regulations.
6. User Consent
By engaging in the Facebook authorization process on our website, users explicitly consent to the collection, storage, and usage of their data as outlined in this policy. Users have the right to withdraw this consent at any time.
7. Data Retention
We retain user data collected during the Facebook authorization process for as long as necessary to provide the services outlined on our website or as required by applicable laws and regulations.
8. Updates to the Policy
We reserve the right to update this security policy to reflect changes in our practices, technologies, and legal requirements. Users will be notified of any significant changes, and their continued use of our services will signify their acceptance of the updated policy.
9. Contact Information
For any questions or concerns related to this security policy or our data practices, please contact us at info@ukve.ge